środa, 13 marca 2013

GREEN PHARMACY

Odbierając dziś 2 opakowania Jantara w aptece, zajrzałam do Rossmana i nie mogłam się oprzeć ;-) Kupiłam szampon z łopianem GREEN PHARMACY oraz ziołowy eliksir wzmacniający tej samej firmy. W sumie zapłaciłam 15zł, czyli naprawdę niewiele. Szampon ma ładne recenzje, myślę, że może się spodobać moim włosom i być jakimś urozmaiceniem (od ponad 2 miesięcy stosuję tylko 2 szampony na zmianę). Eliksir planuję używać przed olejowaniem, aby zwilżyć włosy, ma fajny dyfuzor, więc powinien się sprawdzić w tej roli, a podziała pewnie lepiej niż sama woda :-)

Do tego kupiłam wypełniacz do koka. Nie wiem, czy dam radę go używać (mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o fryzury), ale trzeba spróbować :-)


PS. Chciałam stosować MUMIO codziennie wieczorem, ale z powodu koszmarnego zapachu ograniczę się do paru razy w tygodniu. Po użyciu trzeba koniecznie umyć głowę (z popielniczki po kilku godzinach otrzymałam nocnik z niezbyt szlachetną zawartością), a nie chcę myć włosów codziennie, skoro tego nie wymagają...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz