wtorek, 19 marca 2013

Baby hair pod lupą (zdjęcia)

Baby hair rosną jak na drożdżarzach, niedawno nie było ich widać, gdy robiłam zdjęcia, ale teraz już mogę się pochwalić :-) Nie umiem obsługiwać tego aparatu, dlatego zdjęcia takiej a nie innej jakości.
W rzeczywistości kłaczków jest więcej i rosną nawet gęsto (część jest jeszcze dość krótka i gubi się na tle długich włosów lub jeszcze jest pod nimi), najwięcej jest po bokach głowy. Ostatnio już rezygnuję z upinania włosów w kucyk, bo wszystko sterczy i nawet kosmetyki do stylizacji nie bardzo pomagają ;-)


Mam nadzieję, że szybko podrosną i się nie połamią :-)
A skoro już zaczęłam się chwalić, to dodam jeszcze, że chociaż ostatni raz byłam u fryzjera bodajże we wrześniu, to nie mam ani jednej rozdwojonej końcówki :-)

A poza tym wracam do Jantara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz