środa, 23 stycznia 2013

Co się dzieje z Babydream fur Mama...?

Właśnie wróciłam z zakupów, chciałam sobie sprezentować balsam do kąpieli Babydream fur Mama i... nie umiem go znaleźć. Byłam w trzech Rossmannach i w żadnym nie było, w tym ostatnim ekspedientka powiedziała, że nie mają go już od jakiegoś czasu, może został wycofany albo zmienia się szata graficzna. Ktoś coś wie?

Zamiast Babydream fur Mama kupiłam szampon Alterra Granat i Aloes, na pewno jest delikatniejszy niż stosowany teraz Dercos Vichy, a na tym najbardziej mi zależy (używam tego Dercosa już dłuższy czas i włosy znowu robią się ciężkie i wiszą jak strąki). Miałam już odżywkę z tej samej serii i była całkiem przyjemna. Testowałam też szampon Alterra Biotyna i Kofeina, ale był strasznym bublem, nie polubiłam go - przy głowie włosy były przyklapnięte, a końcówki bardzo przesuszone. Do tego miał chemiczny, syntetyczny zapach (naprawdę ciężko mi było uwierzyć, że nie zawiera sztucznych substancji zapachowych). Może ten będzie lepszy, wnioskuję na podstawie opinii na Wizażu , gdzie Alterra Granat i Aloes ma niezłe oceny, a Biotyna i Kofeina słabiutkie.

Poza tym cały czas kuruję się przy użyciu Jantara, a na końcówki co parę dni nakładam na kilka godzin olejek z OOO PERVOE RESHENIE. Niedługo recenzja tego pierwszego kosmetyku :-)

Na dziś wieczór planuję randkę z Amlą a jutro umyję włosy tym nowym szamponem, ciekawe czy sobie poradzi z olejkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz